"Компаньон” мобилдик тиркемеси

“Компаньон” мобилдик тиркемеси боюнча тез-тез бериле турган суроолор

Жок. Байланган картанын балансы көрүнбөйт.

  • Эмнеге тиркемеде депозиттин башка түрлөрүн ачуу мүмкүнчүлүгү жок? “Топтолуучу” аманаты менен тиркемедеги “Компаньон” депозитинин айырмасы эмнеде?

Айырмасы пайыздык ченде. Шарттар бирдей, бирок “Топтолуучу” аманатына караганда “Компаньон” депозити продуктусу боюнча чен жогорураак. “Компаньон” депозитин “Компаньон” мобилдик тиркемеси аркылуу гана ачууга мүмкүн. Бул депозитти ушул эле шарттар менен Компаньон Банкынын кеңселеринде ачууга мүмкүн эмес.

  • Эгерде экранда “Идентификация” деген жазуу жана Кардарларды колдоо телефон номери пайда болсо, эмне кылуу керек?

Эгерде экранда идентификациядан өтүү керектиги тууралуу маалымат пайда болсо, сиз банктын кеңсесине паспортуңуз менен кайрылышыңыз керек. Эгерде буга чейин идентификациядан өткөн болсоңуз, анда мурда идентификация ишке ашкан номер боюнча тиркемеге кирүү зарыл.

  • “Бул кызмат үчүн банктык картадан төлөө жеткиликтүү эмес” деген жазуу пайда болсо, эмне кылуу керек?

Айрым кызматтар боюнча төлөмдү ишке ашыруу үчүн картанын балансынан же эсептен капчыктын балансына алдын ала акча которуу зарыл, андан кийин төлөмдү аткарууга мүмкүн.

Кошумча маалымат үчүн Кардарларды колдоо кызматына иш күндөрү 8:00 баштап 00:00 чейин жана дем алыш күндөрү 08:00 баштап 20:00 чейин кайрылсаңыз болот: 0 (312) 33-88-00, 88 00 (КРнын мобилдик операторлорунан чалуу акысыз).

« Кол менен жазылган айып пулдар» кызматын колдонуу боюнча көрсөтмө